基板クイック試作

カスタム基板試作サービス

どのように我々は助けることができます?

Why Has the Order Been Frozen?

When an order has been frozen, we will send you an email that includes the detailed reason for freezing the order.

You can also find the reason from your service/sales representative.


If you process a chargeback on your bank account, the order will be frozen. Please wait for the verification result or contact the bank for the details.

If the bank agrees to chargeback, your order will be closed and you willl receive a full refund.

If the bank doesn't charge back, your order will be unfrozen and you can continue processing the order.

最終更新日 21/11/2024
コメント (4)
ここでのメッセージは、上記の内容を補足するものであり、注文などの取引操作を対象としたものではありません。 緊急の質問や注文の問題がある場合は、営業担当者にお問い合わせください。
写真をアップする
アップロードできるファイルは合計で5つのみです。 各ファイルは2MBを超えることはできません。 JPG、JPEG、GIF、PNG、BMPをサポート
0 / 10000